عیدتوووووووووووون مبارک
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




حرف آخر عشق، انتخاب سرخ، مولای سبز پوشی بود

آنگاه غدیر، به خداوند علم و شمشیر اعتراف کرد

و رستنگاه تلاقی، نبوت و امامت


به التیام زخم غربت عشق، هبوط کرده بود

 و...

 او قرینه محمد بود

دوستای عزیزم عیدتون مبارررررررررررررررررررررررررک

خدا امروز نوکرتم اخه من امرووز خیلی خوشحالم چون هم عیده هم تولد دوست جونیمه از همین جا تولدشو تبریک میگم

تولدت مباررررررررررررررررررررررک عزیزم 



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت21:16---28 آبان 1390
salam amir hoseen jan ghlebe webet ghashange faghat neveshtehasho bozorg kon va rangesham avaz kon

arezoo
ساعت21:13---28 آبان 1390
salam amir hoseen jan ghlebe webet ghashange faghat neveshtehasho bozorg kon va rangesham avaz kon

آرزو
ساعت3:09---26 آبان 1390
سلام داداشي

سرخوش
ساعت18:29---25 آبان 1390
سلام داش امیر این جا چه خیر شده ؟
زلزله اومده؟

اولش فکر کردم اشتباه اومدم!ولی خیلی خوب شده هم قالبت خیلی قشنگه هم آهنگش خیلی باحاله
خلاصه که دمت گرم................
ولی معلومه حسابی عاشق شدیااااااااا


l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت18:16---25 آبان 1390
یارو ازآزمون رانندگی برمیگرده زنش میپرسه چی شد؟میگه:رد شدم
اماخداییش عجب افسر مؤمنی بود..
همش میگفت:یاابوالفضل! یاامام هشتم


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:46---24 آبان 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااااام
داش امیر عیدت مبارک
تولد دوس جونیتم مبارک
قالبتم مبارک
عنوان جدیدتم مبارک
آدم شدنتم مبارکاین اخریو منظوری نداشتما منظورتم همون قضیه ی اشغال بودخلاصه که همه چی مبارکمیگم من غافلگیر شدم اومدم وبتو دیدم به این حال و روز افتادهاما حالا چرا انقد ناامید؟؟؟
این چه قالبیه؟؟؟قشنگه ها اما یکم ناامیدانس
برفم که میاد،هوا سرده تو وبت داره برف میاد
دیگه چی؟؟؟فکنم حسابی زیر و رو کردم وبتو و نظر دادم
چرا نیومدی پارتی؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا بیا که بی تو صفایی نداره


l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت16:12---24 آبان 1390
عید ولایت مبارک

سپيده
ساعت10:13---24 آبان 1390
سلام گلم...........
خوفي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تولد كيه كه ب من نگفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عيدت مبارك
بوووووس


:-)
ساعت20:15---23 آبان 1390
سلام
چطوری؟
می خوام دعوتت کنم به دیوووونه خونه!!!
عید پارتی یه!
دیر نکنی!!!
ما کلی تدارکات پذیرایی تهیه کردیم.
راستی حتما توی خبر نامه عضو شو!!!!
www.crowdedmind.loxblog.com

همکار جدید دیوووووونه
محمد:-)


عطیه
ساعت16:20---23 آبان 1390
تمام لذت عمرم در اين است / كه مولايم اميرالمومنين است
عيدشما مبارک راستي تولدش مبارك


arezoo
ساعت15:18---23 آبان 1390
به روز غدير خم از مقام لم يزلي
به كائنات ندا شد به صوت جلي
كه بعد احمد مرسل به كهتر و مهتر
امام و سرور و مولا عليست علي
عيد غدير خم بر شما مبارك
>>


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 15:6 ::  نويسنده : امير حسين